הדרינקים הכי נכונים לעונת האירועים הקרובה

מדריך המיקסולוג למשקאות באירועים

בתכנון האירוע מושלם, קיימים שני אלמנטים חשובים- משקאות ובידור. הם המפתח לשמור על ההנאה הבלתי מתפשרת של האורחים שלכם. זה נכון בעיקר, בעת תכנון חתונת יעד. כשכולם נמצאים באווירת חופשה, אין אף נהג תורן, נפתחת פה הזדמנות ליהנות ללא גבולות ולקחת את הזמן להתאוששות מרגיעה ביום שלמחרת . אז כשאתם מתכננים אירוע , זכרו להעניק דגש על שני ההיבטים הללו- הם יכולים להפוך כל אירוע לחוויה מרהיבה ומושלמת.

למרות שהלבוש, העיצוב והמיקום זוכים לכותרות והתלהבות ברחבי עולם האירועים, ישנם גיבורים אחרים שלעיתים קרובות נותרים מאחורי הקלעים, מחכים בשקט להאיר את הבמה. כדי לחשוף את הפנינה החבויה של עולם האירועים, נפגשנו לשיחה מרתקת עם מייסד Sirtaki Events והמיקסולוג המוכשר שלנו, יונתן, כדי לשפוך קצת אור  (או שצריך לומר , לשפוך טקילה? ) על מה שטרנדי בעולם המשקאות.

אז יונתן, ספר לנו מה הוא הקוקטייל הטרנדי של העונה?

יונתן: השנה, הטקילה מצליחה לגנוב את ההצגה.  אנחנו כל הזמן רואים עליה בביקוש של לקוחות לסגנונות שונים של טקילה, יותר יוקרתית , כמו שהיה לנו בעבר עם וויסקי. 
עם זאת, שיהיה לכולם ברור  שג'ין הוא עדיין המלך של הבר באירועים שונים. 

 מה הוויבים שהכי זורמים היום? הייתי אומר,  פשוט וקלאסי: ג'ין מהמדף העליון, טוניק תוסס,  כוס היי בול ופרוסת לימון. לא צריך יותר מזה , נכון? 

בינתיים זה נראה זה כאילו מגדלי שמפניה וקוקטיילים כאן להישאר – ולמה לא, הם מוסיפים אלמנט של תיאטרליות  וזוהר לכל אירוע. הם מצטלמים טוב לצד התמונות המסורתיות של חיתוך העוגה והתמונות של ריקוד הסלואו.

ומה לגבי הקוקטיילים והמוקטיילים?

יונתן: בעולם האירועים של היום, אנו נכנסים לעידן של משקאות ללא אלכוהול, שבו המיץ תפוזים או הקולה הפשוטים מזמן כבר לא מספיקים. כיום, האורחים שלנו דורשים יותר – הם רוצים משקה שיתן להם את כל החוויה, מבלי להתפשר על התחושה המפנקת והמושקעת. ואנחנו מפיקי האירועים,  קולטים את האתגר,עולים על הגל באמצעות יצירתיות בלתי פוסקת, שימוש בכלי זכוכית אלגנטיים, קישוטים מושקעים שמשדרגים כל כוס.

קבלת פנים עם יין וקוקטיילים, הפכו כמעט לסטנדרט בתעשיית האירועים. מכיוון שהם מוגשים בתחילת האירוע, רצוי להציע לאורחים משהו קליל ומרענן שיכניס אותם לוייבים של האירוע.

Picture of Sirtaki wisdom:

Sirtaki wisdom:

יש שני כוכבים שלא מפסיקים לככב בכל אירוע - אפרול שפריץ וקיר רויאל. הם כמו הבסט פרנדס של עולם המשקאות: תמיד שם בשבילך, עם נוכחות צבעונית, רעננה ופירותית שמשאירה אותך עם טעם של עוד. נסו להוסיף כמה אוכמניות לקיר רויאל וברגע אחד מעוד סתם משקה הוא הופך להיות הצגה בכוס.

איך אתם משלבים את המסורת בתוך המשקאות בחתונות היעד שלכם?

חתונת יעד בראש ובראשונה היא הזדמנות לגלות ולחוות תרבויות חדשות. אנשים שבוחרים לקיים חתונת יעד, מחפשים את הקסם המקומי. ומה יכול להיות יותר מושלם מאשר להגיש אוזו או ציפורו בחתונת יעד ביוון? זה כמו לתת להם דרכון ליוון בייחוד אם פירות ים הם גם חלק מהתפריט. 

אל תפספסו את ההזדמנות להכיר לאורחים שלכם את ליקר ה -Mastic, ליקר יווני אותנטי עם טעם מאוד מיוחד. הליקר מיוצר בצורה דומה לייצור של סירופ המייפל שמיוצר מהקשה על העץ לשחרור השרף שבסופו מתקבל הליקר המדהים הזה.

Picture of Sirtaki wisdom:

Sirtaki wisdom:

בניגוד לטעם האניס המוכר של האוזו, חלק גדול מהאנשים לא טעמו מעולם משהו כמו מסטיקה, המשקה הזה הוא המשקה המושלם לאירועי יעד המעוניינים להציע חוויה יוונית חדשה. אתם יכולים להגיש את זה כמנה נקיה עם קרח או כחלק מקוקטייל ייחודי. Mastic Martini הפך מזמן להיות חביב הקהל שלנו.

מה מצפים הזוגות שיהיה בתפריט המשקאות שלהם בחתונה?

יונתן: אני יכול להגיד שזה משתנה בהתאם לתקציב של כל זוג, אבל מבחינתי , תפריט משקאות אידיאלי צריך לענות על הפרמטרים של גם לשמח את הקהל ,גם מאוד אינסטגרמי וגם מגדיר את הוויב של כל האירוע כל זאת כמובן תוך שמירה על תקציב ריאלי. 

 בירות, יינות וכמה משקאות חריפים הם הבסיס שלכם מבלי לשבור את הכיס. ולאלו מכם שרוצים לקחת את החוויה צעד אחד קדימה, הגבולות הם רק בדמיון שלכם.  אתם רוצים להיות מוזרים? אקסקלוסיביים? או אולי שניהם? השמיים הם הגבול. היו לנו זוגות שביקשו את כל מה שבר הקוקטיילים יכול להציע, דרך משקאות ייחודיים שלא נתקלנו בהם קודם, ועד לבקשות של 15 בקבוקי טקילה לכל שולחן. אז כן, אנחנו כאן כדי להדריך, לייעץ, ולפנטז יחד איתכם, אבל בסופו של יום, המטרה שלנו היא להפוך את החזון שלכם למציאות.

שתף אותנו בבחירת המשקאות המנצחים שלכם לחתונת קיץ תוססת

יונתן: כשזה מגיע למשקאות הקיץ, במיוחד קיץ יווני, אתם תרצו להגיש לאורחים שלכם משהו סופר מרענן! 
דמיינו סנגריית קיץ צבעונית, עמוסה בפירות טריים ומתוקים – משקה שהוא חגיגה אמיתית לחושים. אבל למה לעצור בפירות הרגילים? נוסיף גם קישוט אכיל שמוסיף טוויסט כיפי ומשדרג כל כוס לחוויה בלתי נשכחת. 
עוד משקה קיץ אהוב עלינו במיוחד הוא מוחיטו. בעיקר בגלל המנטה שהוא עשב מגניב שגם עוזר להגביר את העיכול ולהמריץ את הגוף. המוחיטו משתלב באופן מושלם עם צזיקי שבתפריט.

Picture of Sirtaki wisdom:

Sirtaki wisdom:

כנסו לנעלי המיקסולוג ופזרו רוח יוונית במוחיטו שלכם. סמכו עלינו, זה משנה את חוקי המשחק! במוחיטו הים תיכוני שלנו אנחנו שמים שפריץ של אוזו ומקבלים טעימה אחרת לגמרי.

מה הוא תפריט המשקאות האידיאלי בחתונת החלומות?

יונתן: אם להיות כנה, משקאות אנרגיה עושים קאמבק מטורף לתפריטי האירועים בגלל החום של חתונות הקיץ ביוון, חתונות נוטות להתחיל אחרי השעה 19:00 ולהימשך עד השעות הקטנות של הלילה – משקה אנרגיה יכול לתת לכם דחיפה קטנה אל תוך הערב ולהשאיר אתכם ערניים על הרגליים ברחבת הריקודים.

Picture of Sirtaki wisdom:

Sirtaki wisdom:

כשמדברים על טעמים אשר מעוררים את הדמיון ומשדרים חוויה, הקיץ הקרוב מביא איתו פנינה שאני בטוח שתהפוך לחתיכת שיחה בכל מסיבה, פסטיבל או רגע של מינגלינג בחוץ: כחלק ממיתוג מחדש של חברת RED BULL הם השיקו טעם חדש לשנת 2024 - Caruba Elderflower. הקארובה הוא למעשה משקה במקור מגיע מדרום אמריקה בטעם פסיפלורה בננה, מעורבב עם נגיעות של פרח סמבוק, מלון ואננס. נסו לשלב את הטעמים האלו עם רום ותראו מה יוצא.

יצא לך להכין משקה בלתי נשכח וייחודי באירוע שלכם?

יונתן: משקה שנשאר איתי בגלל שמעולם לא טעמתי משהו כמוהו מאז, היה כזה שהתבקשתי להכין למישהו שמאוד אוהב שוקו – הלכתי עם משהו קצת פחות מובן מאליו: אייריש קרים, וודקה וסירופ חמוציות. זה היה ממש כמו קינוח בכוס.

מה לגבי הוספת נגיעה יוונית בחתונה?

יונתן: בעולם האירועים, ובמיוחד כשמדובר בחתונות, אחת מהמשימות המרתקות ביותר היא ההיכרות העמוקה עם הזוג  – ללמוד את האישיות שלהם, להבין את החזון שלהם ליום הגדול, ולהפוך אותו למציאות. כמפיק אירועים, אני ממליץ על כל דבר החל מקפיצה בין שולחנות האורחים להרמת צ'ייסר אוזו ועד לקוקטיילים יייחודים ותפריטי משקאות יוונים שלמים הכוללים: יינות יוונים, בירות יווניות , קוקטיילים יוונים ומשקאות חריפים יוונים.

Picture of Sirtaki wisdom:

Sirtaki wisdom:

קוקטייל ממש טעים ומרענן שסופר פשוט להכנה הוא אוזו, ספרייט, מיץ לימון וגרידת סוכר - My Big Fat Greek Lemonade (לא מתאים לילדים!)

משהו לסיום?

כמתכנן אירועים, אנחנו צריכים לחשוב על הכל אז הנה טיפ חשוב!  ודאו שאתם מבקשים שהמקום שלכם ימשיך למלא מים על השולחנות לאורך כל הערב ותהיה לכם תחנת מים בבר כדי שהאורחים שלכם יוכלו לעשות קפיצה ללגימת מים בכל עת.  זה סופר חשוב לכם ולאורחים שלכם לשמור על לא להתייבש(במיוחד בקיץ) – תודו לנו למחרת!

וכל מה שנשאר להגיד זה –  !!!YAMAS

שתפו:

עוד בלוגים שלנו

הירשם לניוזלטר שלנו
Location Location , כשאתם מתכננים אירוע -בחירת הלוקיישן היא הבחירה הראשונה שתצטרכו לבצע - על אחת כמה וכמה אם אתם מארגנים אירוע מעבר לים או חתונת יעד- אז איך בוחרים לוקיישן?

לוקיישן, לוקיישן לוקיישן

יוון כפי שלא הכרתם – אם אתם מתכננים אירוע ורוצים להפוך אותו לחוויה קסומה ובלתי נשכחת, ודאי התחלתם לדמיין אותו ולחשוב על כל הפרטים הקטנים.

read more »

הזוגות שלנו: אור ודין

אור טייב (עכשיו דנינו 😊) ודין דנינו התחתנו באי קרפטוס, יוון אור ודין הציבו בפנינו אתגר: לתכנן חתונה בחודש וחצי! אחרי מפח נפש שחוו בתכנון חתונה ביעד

read more »
, למרות שהתקופה האחרונה הציבה אתגרים רבים לזוגות לעתיד, היא גם הוכיחה שהאהבה תמיד מנצחת! קיבצנו עבורכם עצות ותובנות שאולי אף יחדדו את הצדדים הטובים בתקופה מאתגרת.Love in the Time of Covid

אהבה בימי קורונה

למה (ואיך!) לתכנן חתונה בימים אלה חתונה קטנה, שמחה גדולה – תקופת הקורונה נמצאת אתנו כבר לא מעט זמן ואנחנו עדיין לומדים לחיות לצידה, יחד

read more »

חופשת וילה פרטית ביוון

חופשת וילה פרטית ביוון למה (ואיך) להזמין חופשה חלומית ביוון עם מתכנן חופשה אישי אחד על אחד עם ראניה גובטסו – מתכננת חופשות פרטית ב

read more »

הזוגות שלנו : רום וליאור

הזוגות שלנו : רום וליאור , חתונה ביוון תאריך חתונה : ספטמבר 2023  ליאור ורום  התחתנו באי אוויה. בחתונה שהייתה חגיגה שפרוסה לאורך 3 ימים,

read more »
, איך בוחרים טבעת שמסמלת אהבה ומחויבות? פנינו למעצב המוכשר עומר משיח שהסביר לנו איך בוחרים טבעת אירוסין או נישואין על זמנית ועל הטרנדים בטבעות לשנה הקרובה.Wedding & Engagement rings

טבעות נישואין ואירוסין

איך תבחרו את הטבעת המושלמת? אין ספק שהתכשיט שמקבל את מלוא תשומת הלב ביום החתונה הוא טבעת הנישואין, שאותה עתידים בני הזוג לענוד לאורך כל

read more »

הזוגות שלנו: ג’וש ודניאל

ספרו לנו על קצת עליכם, ואיך נפגשתם? אנחנו ג'וש ודניאל, הכרנו כשעבדנו יחד כסטודנטים בסטארטאפ בתל אביב. ג'וש במקור מליברפול, אנגליה ודניאל אוסטרלית-ישראלית למה החלטתם

read more »

הזוגות שלנו: שני ושון

שני שלג & שון שורהתחתנו באי אוויה שני ושון תמיד חלמו להתחתן ביוון והגשימו את חלומם באוקטובר בחגיגת חתונה אינטימית וחלומית באי אביה כשהם מוקפים

read more »

אירוע חברה ביוון

למה ואיך להפיק אירוע חברה ביוון עם חברת הפקה מקומית אחד על אחד עם יונתן הירשפלד, מייסד שותף וראש המחלקה העסקית ב- Sirtaki Events תמיד

read more »
Wedding in Halkidiki, Greece sirtaki events

הזוגות שלנו : חוי & קובי

חוי קליין שטיינמץ וקובי שטיינמץ התחתנו בחלקידיקי, צפון יוון יש את הזוגות האלה שנכנסים לנו ללב, וחוי וקובי הם ללא ספק, אחד מן הזוגות הללו.

read more »

Sign up for our newsletter

error: